tirsdag 5. april 2011

Natalies 2. dag i barnehagen


 Idag sov hun før vi dro til barnehagen, så vi måtte vekke henne kl 08.50. Vi var i barnehagen 09.15. Leander syntes det er kjempe stas at mamma er i barnehagen om dagen. Idag var jeg der i 1,5 time. Som dere ser på bildene, så var barna mine i nærheten av hverandre stort sett hele tiden. Leander passet på hvordan lillesøster hadde det :) <3


Natalie syntes det var helt greit i barnehagen idag, helt frem til bleia skulle taes, og mamma skulle gå. Vi gjorde en avtale om at hun skulle spise lunsj med dem, og sove der, så skulle de ringe meg når hun våknet.

Jeg dro, og Leander var vel den som gråt mest over at jeg skulle dra. "MAMMAN MINE" var ord jeg fikk høre hele tiden mens jeg var der. Jeg dro hjem og ryddet, og da klokka ble 14.00, ringte jeg til barnehagen for å høre siden jeg syntes det hadde gått langt tid. Hun hadde brukt litt tid på å sovne, så hun sovnet ikke før nærmere 13.00.

Da klokka ble 15.00, dro jeg uansett. Jeg tenkte at hvis ikke hun hadde våknet nå, så måtte hun det. Jeg kom til en tom vogn, Natalie som hadde spist, fått ny bleie og så ut som dette :) (broren var en gris like i nærheten)



De syntes det hadde gått så greit, at de ville prøve litt til :) Så det ble nesten en full dag på snuppa idag. Jeg var der til 15.45, for jeg syntes det er så fint å se barna mine leke så godt med andre barn, og det er på denne måten jeg får tatt litt del i deres hverdag :) SUPERT for mor!!!

I morgen er det full dag, og pappa som skal levere begge barna. Jeg skal få æren av å hente dem, og leke litt med dem før vi drar hjem ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar