onsdag 6. april 2011

Natalies 3. dag i barnehagen; den 1. hele dagen.

Tok ingen bilder fra denne dagen, siden jeg ikke var der. Lennart leverte barna på morgenen, og kom litt forsent til jobben. Idag måtte han selvfølgelig vekke lille snuppa. TYPISK!

Jeg dro hjem etter jobb, for det var hviletid i barnehagen da jeg var ferdig, så da kunne jeg like gjerne gjøre noe hjemme imens. Da jeg kom inn i gangen så jeg skoene til Natalie på gulvet. Jeg ringte til Lennart for å spørre hvilke sko han hadde tatt på henne idag? Han ble stum i den andre enden og så: "F...! Jeg glemte å ta på henne sko..." Den ene unnskyldningen etter den andre kom, men de var gode, for den ene var "jeg har aldri tatt på henne sko før, så jeg tenkte overhodet ikke på det". Og det er sant, hun går jo ikke ennå (det er ikke lenge før) så vi har ikke hatt behov for sko på henne ennå, det er bare jeg som har tatt det på den siste uka. Han fikk skikkelig vondt inni seg, men jeg roet han ned med at jeg satte jo noen gummistøvler igjen der igår, så de har sikkert brukt dem :)

Da jeg kom for å hente barna mine i 15 tida, fikk jeg et dilemma. Hva gjør jeg når begge ungene hyler og er glade for å se mamman sin, og begge vil ha kos. Den ene løper, mens den andre sitter på et fang ... valget ble å ta imot han eldste først, for han må ikke oppleve og hele tiden komme som nr to siden han er eldst. Vi jobber hardt med det om dagen, mye man må passe på.

Natalie hadde hatt det kjempe fint. De syntes at hun er ei tøff jente, og hun gjør seg til når hun spiser ved bordet. Veldig blid og fornøyd :) Akkurat hva en mor vil høre. Gleder oss til neste uke :)

2 kommentarer:

  1. Monica på Gaastjønn6. mai 2011 kl. 23:21

    Hei min gode venn! Eg lova deg ein kommentar, og då må du jau få det! :-) Flott blogg! Var supert å få kjennskap til bloggen "Matbloggen", der var det mykje godt for sultne magar! For ikkje å snakke om Passion 4 baking... slike "kunstverk" som ho lagar kan ein annan bare drøyme om å lage... Moro å lese om utviklinga til Leander og Natalie, blir lenge mellom kvar gong eg ser dei... Men eg og Anne lovar å ta turen ned til Skien til sommaren! Forresten, kvar blir det av alle oppskriftene du skulle legge ut, og bilder av matrettar du har laga...? :-) Hehe, bare tullar med deg, veit jau at du har sete med hovude langt inne i "GLSM verden" den siste tida, og no sit du vel med hovudet langt inne i "IKT verden"! Livet er herlig! ;-) God helg snuppa! Klem...

    SvarSlett
  2. ja dette blir jo vår måte å kommunisere på i den digitale verden, siden du ikke er på Facebook :P jeg er ikke dypt inne i IKT ennå, har måttet slappe av idag pga hodepine. matoppskrifter får vente som alt annet (rydding i skuffer og skap, skuring, maling, organisering og ideskaping). men bare vent, plutselig er de der, må bare oppdaterer litt babybøker, fotobøker og blogg først, etter alle eksamenene våre ;) god helg til deg oxo babe :) klem <3

    SvarSlett