søndag 13. februar 2011

beste helg på lenge :)

idag er det morsdag, har jeg merket noe til det? NEI, men det gjør ingenting, for jeg har hatt den beste helga på lenge. Det startet med at vi skulle på hyttetur; alt var pakket. Så ble lille berta syk og vi måtte holde oss hjemme :( Det var da jeg fant ut at vi kunne ikke bare sitte inne når lillegutt hadde gledet seg til å dra på "tuj", så jeg og Leander hadde en "mor-sønn" helg :) På lørdag var vi og bowlet og spiste på peppes sammen med min kusine og hennes familie. Idag baket vi kaker og dro på eventyrfabrikken med ei venninne og hennes to barn :) Vi har kosa oss så masse, og vi trengte det. Det har vært mye far-sønn og mor-datter i det siste, så dette var midt i blinken for oss :) Leander vant en bamse på eventyrfabrikken, og den satte han i senga til Natalie da vi kom hjem :) Hun våknet utpå kvelden, og fikk se bamsen. Hun lyste opp og stupte etter den. Det skal sies at dagen hennes idag har ikke vært positiv, i alle fall ikke når hun har vært med far, hun har bare vært grinete og lei seg. Det ikke noe bedre da hun så at vi dro til eventyrfabrikken. Så bamsen og se mamma igjen gjorde underverker. Hun spiste og drakk melk, og sovnet søtt i senga si med mamma ved siden av seg og den nye bamsen :)

Alt skolearbeidet jeg skulle gjøre i helga ble lagt på hylla, IGJEN :( håper jeg snart får noe motivasjon tilbake på den fronten...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar