lørdag 12. februar 2011

hjemme allikevel

Vi skulle egentlig ha kost oss på hyttetur i helga, men så ble minste berta syk igår :( vi ble derfor hjemme, og akkurat nå er jeg veldig glad for det, for det er -16 grader ute... brr.... men jeg og lillegutt får prøve å finne på noe, slik at han ikke bare er inne i helga. Vi tar nok en tur på eventyrfabrikken og så må vi vel bake på søndag, for han maser om å bake hele dagen :) men hva skal bakes... hmm...

Nå sitter jeg og sniktitter på diverse blogger. Har funnet min neste hobby ;) Jeg har alltid hatt lyst til å lære meg å bake skikkelige marsipankaker, men jeg har aldri visst hvordan jeg skal få tak i fargene for å gjøre marsipanen rosa osv... nå vet jeg det, og nå vet jeg hvordan man får til mye rart, så det er bare å sette i gang ;) Jeg skal prøve meg litt frem nå fremover, men jeg må kjøpe inn mye, så det blir bare småtteri i begynnelsen :) GLEDER MEG :) men først blir det karamellkaker e.l.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar