søndag 27. februar 2011

altfor liten tid :(

Nå har jeg jobbet hele uka fra 05.00 og da har leggetiden på kvelden blitt rundt 20.30 på sofaen. Jeg har kjørt unger hit og dit, og ikke fått tid til noe annet enn jobb, kjøre og sove. Døgnet skulle hatt flere timer i slike tilfeller... Har SÅ mye skoleting på planen nå, og møter her og der til uka, så jeg er spent på hvordan dette skal gå til :S Jeg kommer som regel alltid i havn innen fristene, men denne gangen er jeg litt ekstra nervøs, for jeg har en halv side av en bachelor oppgave som skal være på rundt 10!!!! Ikke har jeg lest meg opp på noe teori, og heller ikke på gamle notater, så jeg bør vel igrunn starte snart. Nå er det søndag, og jeg har nok en gang stått opp tidlig, men ikke pga jobb ;) Lille snuppa har vært våken siden 05.00, men merkelig nok så er jeg ikke trøtt, for denne uka er jeg jo vant til det ;) ( skal se jeg tar kvelden tidlig idag oxo :( ) Idag skal vi ut på tur igjen med familien. Denne gangen går turen til folkehøgskolen på Eidanger. Der skal vi ake, og grille pølser :) Ikveld skal jeg prøve å få gjort noe skole, men samtidig så må jeg få lagt ut bilder av tøyet til Natalie på finn.no... Det er mer jobb enn en skulle tru... :P Lykke til til meg selv :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar