fredag 18. februar 2011

mye rart

Natt til igår ble jeg tante til ei nydelig lita jente :) Jeg sier lite, for hun veide 3910, mens mi veide 4,4 kg ;) Gleder meg til å hilse på henne til søndag! Thilda Marie Ortopan <3

Ellers så har jeg endelig blitt ferdig med en skoleoppgave av mange dette semesteret. Deilig følelse, når noe blir gjort, og det er  mye som gjenstår, så jeg skal vel ikke juble for høyt...!

Er veldig trøtt idag, for lille snuppa valgte å våkne 04.20! Jeg kom hjem fra jobb 23.30, og da er jeg ofte veldig høyt oppe, så jeg må gjerne bruke en time på å dale før jeg legger meg. Så jeg la meg i 01 tida, så da sier det seg selv at jeg er grisetrøtt... har sovet 1 time nå, men det hjelper ikke så mye kjenner jeg...

Jeg hører at snuppa er inne på rommet til broren og leker akkurat nå, det høres ut som om hun romsterer i kassa med biler ;) hun storkoser seg der inne, og han pleier ikke å si noe på at det ser ut som en svinesti der når han kommer hjem. Snille gutten <3

Kjøpte to brukte, ja hva skal man kalle det, staffeli til barn, av kusina mi sine barn igår. De var fargerike og fine, og Leander ble glad for å få et nytt "staffeli". Det var nemlig litt lavere, og mye mer praktisk enn det han hadde fra før :) Man kan tegne med kritt på den ene sida, og med tusj på den andre, og så kan man tegne på en rull med papir og det er magnet på hele tavla :) Det andre skal vi gi i gave sammen med litt nye kritt og en rull med ark. Leander skal nemlig i bursdag til kompisen Torje til lørdag :) koselig med 3 årsbursdag, de er jo så søte og små :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar