torsdag 3. mars 2011

En dag med barna :)

Idag har jeg begge barna hjemme, og for en glede det er når de er så søte som nå :) De leker sammen og storebror passer på Natalie hele tiden. På bilde ser du en storebror som styrer forholda ;) Bilen skal ikke lage musikk når den kjører, så han er stadig borte for å vri om nøkkelen slik at den lager bil lyder :) MORSOMT (for den som observerer dem i alle fall). Jeg skal på jobb senere idag, så svigermor kommer for å passe på dem til far kommer hjem. Skulle ønske at jeg kunne ha vært hjemme med dem i hele dag, for jeg har gått glipp av mye legging denne uka :( Men det skal bli bedre etterhvert. Det kommer noen travle uker fremover nå, med skole og praksis, men når de er over, så skal jeg bare glede meg til påske og familie-kos :)

1 kommentar:

  1. Så søte de er da :) Hjemme-tid er dyrebart!! Lengter hjem til lille turbo'n min hele tida, og GLEDER meg til to dager hjemme neste uke. Skal bli gull :)

    SvarSlett